johannanataliegrimbeck

10 Februari

Publicerad 2011-02-10 21:07:07 i Allmänt,

Go kväll!

Provet gick bra, pustar ut över det.
Våran lärare är lite knas ändå.. när jag skulle lämna in provet sa hon " har du svarat på alla frågor nu?" jag svarade tillbaka - " nej, alla utan en.. jag förstod inte den, eller ah jag kan inte den" då får jag tillbaka " det kan du visst, titta periodiska systemet och leta upp den.. och kolla karaktären och den kan inte brinna". Jag sätter mig och funderar en kort stund innan jag förstod.. jaha, en halvmetall.
När jag lämnade in sa hon, visste att du kunde den!

Vi började med våran svenska analys om frankenstein och oj vad svår.
Jag vet vad min helg kommer bestå utav..

Imorgon är det fredag (igen) det går faktiskt fort.
Det blir mys med Johanna Carlsson efter skolan, vi behöver det båda två.

På kvällen blir det " halv 8 hos mig "och Elin" " det ska bli spännande.

Ska krypa ner i sängen med mitt samhälls tal/debatt som ska hållas imorgon.
Sov så gott!


det är faktiskt så det är.
M+J=J+M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela