johannanataliegrimbeck

1 Februari

Publicerad 2011-02-01 21:40:44 i Allmänt,

Min dag har varit kass.
Inte vart på humör,känner mig lite små sjuk?kändes konstigt på idrotten och huvudvärk och tröttheten har gjort så att jag avstod träningen idag.
Hoppas de är bättre imorgon!
Med tanke på ett tung dag så var jag så glad när jag satt och lutade mitt huvud mot Lisas med musik i öronen på halv 5 bussen,inte ofta man har den känslan i bussen.
Var totalt pisseblöt när jag kom hem,men upptäckte när jag skulle öppna att mina nycklar försvunnit på något vis.. Fick vänta i 50 min på mamma och pappa. Var så blöt,frös och ville bara in och sova.
Mina fötter hade frusit ihjäl men närnjag väl kom in aå var det på med tofflorna och de gjorde susen.
Har haft en mys kväll med tända ljus och lugn musik och jag liggandes i sängen.
Men nu tänkte jag krypa ner igen,och sova.
Men fick höra av Petter att min cykel är beställd,jag längtar! Det gjorde min dag.

Denna eviga väntan.
Snart över.
Och då är allt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela