johannanataliegrimbeck

because we can

Publicerad 2011-12-08 22:47:25 i Allmänt,

det är svårt och jobbigt att vara så långt ifrån någon som man älskar.
de är liksom sånna här kvällar när regnet och blåsten piskar mot mitt fönstret man vill krypa ner och värma sig bredvid dig.
men det är svårt.
18 mil är en bit, fast ändå inte särskilt farligt.
men nu är du ännu längre bort. Flera hundra mil ifrån mig.
fast det gör inte heller så mkt, eftersom du just nu får uppelva något du alltid velat göra.
något du alltid brunnit för och lagt ner kropp och själ på.
i´m proud of you.
och lilla jag finns kvar när du kommer hem från dina äventyr.

det jag vill få sagt är att saknar dig Tobias Ludvigsson.
och jag vet att du har det bra där borta, men jag har räknat ner sen du satt dig på planet i söndags.
njut av dagarna med kill gänget, för snart får du höra på mitt "tjej gnäll" igen.
men vet att du tycker om det lite med.


vi har varit med om de mesta du och jag.
kär då, kär nu.

Kommentarer

Postat av: Din

Publicerad 2011-12-09 15:25:17

Älskling då;, saknar dig..

Postat av: wi

Publicerad 2011-12-11 03:44:33

fy vad du är gullig!

hoppas du haft en bra kväll!

Det hade jag!

Inte alls för full. jättebra, kan ju skriva, maha

puss /din nea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela