johannanataliegrimbeck

8 December

Publicerad 2011-12-08 21:59:20 i Allmänt,

Behöver jag säga vem som vann idag? okej, bara för att.. vi vann! Dvs att det nu kommer stå RT 08 på pokalen.

Det var en kul dag, men lite små irriterad var man visst ibland, vissa stönder. Eller vad säger du Linnéa? men that´s life. Vad ska vi göra åt saken liksom? ts.

Åkte med Adam hem. Satt och fikade med han och hans söta mor. Mysigt!
Hade nämligen ingen nyckel hem så kom inte in, sånt som händer. Tur att man då har en bästa vän vid namn Adis som alltid stället upp - oavsett vad.

Efter fikat var det jobb. Sjukt mkt folk var det ikväll. Hurjeda mig vissa stunder. Lite små panik sådär. Men men,var väl inte många som orkade stå i köket idag utan ville ha lite färdig mat på bordet med en gång, och de är ju faktiskt inte fel heller.
Känner mig dock som ett friterat pommesfrites själv när man står där.. 

Skulle stängt 20.00 men riktigt så blev det inte, 20.45 kunde vi stänga. Sånt som händer! 
Eftersom vädret är fruktansvärt rent ut sagt så kom min kära bror och hämtade mig.
Här blåser ju sååå och regnet är inte mkt bättre.. fy!

För övrigt så har min kära bror fått lägenhet idag. Känns bra att veta att man har nån stans att ta vägen efter man varit ute, eller när man helt enkelt vill kunna sova lite extra när man ska iväg till skolan. 
Ha lite egentid med bror, laga lite mat och kanske kolla en film. 
Jag tror det kommer bli hur bra som helst!

Nu ska jag dra över mig täcket, mysa till det lite ordentligt till julkalendern. 

Imorgon är jag ledig från skolan. Riskettan som gäller. Från 09.00-13.00, känns som jag och Bäck kommer få kul.. eller? 
Förhoppningsvis kan jag flytta fram halkan imorgon också.. hoppas hoppas hoppas. 


Ikväll får det bli en bild på mig och min kära kusin Erik ♥.
Mysig dag men ändå ledsam. Det är dagen efter jag fått gips. Det värkte och jag var inte särskilt positiv till livet just då..
Men tycker bilden är söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela