johannanataliegrimbeck

7 December

Publicerad 2011-12-07 22:58:26 i Allmänt,

Har så fruktansvärt ont i hela kroppen.
-överallt verkligen!

Idag på träningen var det tungt, och med "idioten" på det vet jag inte om jag blev så värst piggare,men skönt efteråt. Eller? okej just nu är det inte skönt alls.

Ligger nu i sängen. Ska sova!
RT- spelen imorgon. Dvs att alla RT klasser spelar mot varandra i handboll,innebandy och fotboll.
Finns inget annat än vinst till OSS!

Kommer dock vara lika seg i kroppen imorgon,men va tusan. De får la göra ont då!
På fredag är det viiiiiiiiiila. Får tänka så.

Vi slutar 15.00. 15.30 börjar jag jobba,till 20.00!
Hem fort. Känns som jag glömt de mesta nu när det var så längesen. Men kommer väl på allt igen när man väl är där. Skönt med lite extra pengar ialf!

Klarade även fas F innan idag. Så skönt!
En repetion kvar och sedan boka allt..
Äntligen kan man ändå " känna " att det börjar dra ihop sig till ett slut och allt slit börjar ta sig..

Natti på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela