johannanataliegrimbeck

5 December

Publicerad 2011-12-05 16:40:31 i Allmänt,

Måndag igen alltså.

Helgen gick som vanligt fort, brukar ju bli så.

Spenderade hela helgen uppe i Jönköping ialf.
Åkte i fredags efter att jag slutat skolan. När jag står och väntar på tåget från Varberg ser jag Jessica komma gående, när vi såg varandra sa vi i princip sammtidigt "säg att du ska till Småland" och yes, så sant som de var sagt.

Det går så otroligt mycket fortare med sällskap. Kan vara så för att jag tjötar så mycket.. nej men så roligare att ha sällskap.
Och vi hade mycket och prata om med tanke på att det var längesen vi sågs sist!

Hur som helst. Jag trivs i Jönköping, det är mysigt där. Fast inget är ju mysigare än sällskapet.

Vi lämnade av Tobias på Landvetter igår, fika lite och tog det lugnt innan han fick lov att lämna mig. Känns knäppt att sitta på en flygplats, med väska och allt men man själv ska inte åka iväg..
Hade så kunnat ta sista minuten till något varmt ställe, jag menar, passet hade jag ju med mig så kunde ju bara dragit iväg!
Men nja, jag fick istället hoppa in i bilen som gick mot Tvååker. Inte sämre det? eller..

Kvällen spenderades i köket med Karin,Oscar och Totte. Det blev tacos och jag stod för efterrätten. Mums!
Och självklart kikade jag på Beck filmen.

Fick sedan besök av lilla Linnea. Och hon somnade gott bredvid mig, åh jag likaså vid henne.

Nu tänkte jag ta fram mina träningskläder, packa väskan för nu har jag två träningar framför mig.

Först i höråsen med gänget kl 17.30 och 20.00 börjar innebandyn. Så dags att fixa i ordning..


l o v e

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela