johannanataliegrimbeck

25 December

Publicerad 2011-12-25 16:16:58 i Allmänt,

Sist jag skrev var det utgång som stod på listan, det var en bra kväll. Slutade väl inte som jag tänkt mig. Lite sådär kallt att stå ute i 1.5 h i väntan på att åka hem, men vad gör man inte för sin vän.

Julafton var igår. Tycker om julafton. Men såg inte fram emot den lika mkt som jag gjort innan. Det fattades någon. Våran älskade Eva.
Var på graven dagen innan och lämnade en blomma. Jobbigt. Du skulle suttit med oss igår, med all mat och prat.
Du är så otroligt saknad och jag älskar dig så. Föralltid!

Fick ialf världens bästa julklapp någonsin. Jag fick en ring som du älskade Eva alltid haft på dig i dina dagar. Nu ska jag använda den lika flitigt.
Så speciellt och så himla fint.
Tack älskade mormor för julklappen, love u!

Fick annat smått och gott med så som, underkläder,kok bok, tröja, pengar, smycken osv.

Nu ska jag snart blåsa håret för att sedan åka in mot stan och lägengeten.
Har en lägenhet i drygt 4 veckor framåt.
Ikväll får jag natt sällskap utav fina tjejer med.

Men innan vi ska krypa ner vid varandra ska vi ge Oscar´s en omgång!

Imorgon åker jag till min älskling igen. Sooooooom jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela