johannanataliegrimbeck

20 December

Publicerad 2011-12-20 22:33:21 i Allmänt,

Skrev as lång och allt försvann.
NEJ JAG ÄR INTE BITTER!

Ok,kortfattad dag ( är dock värdelös på kortfatta någonting..får höra de varje dag. Jag är mer den detaljerade tjejen)

Fick ta 8 bussen imorse pga ett ärende.
Började halv 10 med miljö, där blev de fika och mys.
Historian bestod av film.

Kom hem,somnade vid "blirren".
Vakande när han flög upp i taket pga att de knackade.
Isabelle kom på besök.
Pratade om allt från himmel till jord.
Från att umgås varje dag,dag in och dag ut - att aldrig ses längre.
Det är så tragiskt! Så mkt vi delat ihop.

Match nu ikväll. Kom precis hem.
3-3. Vi skulle vunnit,vi var bättre och kämpade järnet. Men men!
Ett mål fick jag gjort.
Och sprang,de gjorde jag allt idag,HELT SLUT!

Ska duscha nu innan jag kryper ner.
Imorgon får jag lov. Utgång på kvällen!

Kommer i princip spendera hela lovet med Tobias.
Vilket jag längtar så efter att få göra!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela