johannanataliegrimbeck

17 December

Publicerad 2011-12-17 20:13:06 i Allmänt,

Jag skrev att jag skulle somna tidigt i torsdags, det gick sådär med det.

Kunde inte sova alls nästan, blev tokig. Sov 4,5 timma bara, sen var det dags att kliva ur sängen.
Shit var trött jag var!

Men blev lite bättre när vi väl satt i bilen och var på väg till Halmstad.
Var lite sådär nervös när vi väl kom dit, hade lite teoretiska saker först.
Som att sitta i en bil som Oskar sedan justerade med så åkte runt, så vi hamnade upp och ner på. Det var riktigt obehagligt.
Själva körningen gick kanon och det var så skönt att få sitta själv i bilen, haha!

När jag kom tillbaka till Varberg gick jag till skolan lite. Skrev ut ett arbete. Handlade sedan med mamma, och när vi väl kom hem var det jobb som stod på listan.
Men det gick bättre än vad jag förväntat mig, man kan ju liksom inte stå där och va trött, så man skärper till sig och träffar ju trevligt folk som gör en på bättre humör med, så det blev en bra kväll!

Lisa och Persson kom sedan hem till mig och vi myste lite.

Idag har jag varit i stan.
Hämtat tobias julklapp tex, köpt nya skor, present till Jossan. Nu har jag bara mamma kvar!

Har tagit det hur lugnt som helst ikväll, väntar nu på Jerry som ska hämta mig. Vi ska kolla film och äta glass!

Imorgon är det jobb igen som gäller.

Hoppas ni har en härlig lördagskväll.

Får bli en bild på mig och Frida från lagfesten ♥













saknar min älskling oerhört mkt. vill med vara i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela