johannanataliegrimbeck

13 December

Publicerad 2011-12-13 17:56:57 i Allmänt,

Trodde aldrig mina ögon skulle orka lyfta sig imorse, åh ville bara ligga kvar.

Men nej, upp och göra sig i ordning innan Adam kom. På miljötekniken var det inte långt ifrån att man somnade, jag menar den är väldigt konstig. Man förstår inte riktigt vad hon egentligen snackar om, för hon är så tokig så hon står och pratar om sådant som inte alls är något om miljöteknik, utan något helt annat.

På historian gjorde vi arbetet som vi håller på med. Har lite kvar, ska göra klart det ikväll med pappie.

Fick fixat lite med en julklapp idag med. Men kan bli lite problem. Men jag hoppas inte det. Om de blir det vet jag inte vad jag ska ta mig till..
När jag kom hem somnade jag i min säng, mysigt.

Har gjort lite mer historia under tiden jag varit ensam hemma, plockat i ordning, fixat lite med tvätten osv. Och ska nu iväg och handla med syster.

Det är så tråkigt väder så jag blir tokig. Regn, blåst hela dan verkligen..
Nu kan de väl ändå bli minus grader då, så att snön kommer fram..

Lucia idag. Kändes inte så.
Minns så när man gick på högstadiet och det var luciatåg i gympasalen. Jag var alltid med i tåget, så fick aldrig riktigt se det från " de andra hållet " men åh det var så mysigt.
Eller när jag var Tvååkers lucia 08. Denna dagen hade vi så många föreställningar. Man åkte runt, runt, runt och när man väl kom hem var man riktigt trött på alla låtar. Men så kul vi hade!

Här är lite gamla bilder på det, bara för att det är lucia dagen idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela