johannanataliegrimbeck

11 December

Publicerad 2011-12-11 12:57:09 i Allmänt,

Hej och hå vad jag är trött!
Känns som jag börjar bli förskyld med? inte okej.

Gårdagen blev lite annorlunda än vad vi tänkt oss tror jag. Kom iväg lite senare, tog lite längre tid upp till Göteborg osv,men vad sjutton. Det blev ju bra tillslut ändå? så vad gjorde det.
Tror vi lärde oss en läxa ialf, inte minst du Linnea? du är ju hel tokig! ;)

Men den där shoppingen vet jag inte riktigt vad som hände med den.
Kom hem men samma saker som jag kom med dit, en tom väska. Det enda mitt kredit kort fick betala var mat och fika, inga julklappar inte..
Tobbe,Jossan och mamma har jag kvar. Dom svåraste.. förhoppningsvis hittar jag något bra till er med, snart!

Vi åkte ialf hemåt och lite som pricken över i:et efter dagen så fick vi punka, som tur var när vi svängt av motorvägen mot Tvååker. Vadå tur? kul om det hade hänt i Göteborg, njaa sådär.
Mamma hämtade mig ialf där vi stod still med bilen, fick slänga i mig maten som fanns hemma och gjorde mig snabbt i ordning innan vi åkte mot lagfesten.

Shit vilken kväll. Hade grymt roligt! Vilket gäng vi är ändå.
Prat,lekar,skratt osv.

Vi var två lag och det blev väldigt jämt i slutet så för att få ett sista resultat så valde dem ut två som gjort bäst uppträdande på tävlingen innan. Jag och Lotten blev de utvalda.
Vi skulle nu göra den bästa showen för att få hem flest poäng till laget.
Vi dansade tillsammans till en låt och ja, jag vill inte gå in på detaljer för det var det galnaste jag gjort tror jag. Men lotten satt ribban högt redan i början av låten, så jag fick ju hänga på..

Haha skrattar fortfarade åt det. Men som sagt, inga ditaljer mer än att i princip hela laget knäcker sig så att vi gråter och magen får kramp. Där har vi det!
( för övrigt blev showen oavgjort, haha)

Idag har jag lite och göra.
- städa övervåningen
- min garderob
- tvätten
- göra 1a repetion på körkortet
- köpa julgran
- baka julgodis
- fika med mormor och morfar
- plugga historia med pappa

Där har ni min dag. Så nu är det bäst av avsluta detta inlägg..



tack för gårdagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela