johannanataliegrimbeck

31 Augusti

Publicerad 2011-08-31 18:32:36 i Allmänt,

Sitter i mys kläder och lyssnar på musik samtidigt som jag gör sjukvårds arbetet som ska vara inlämnat på fredag.

Skolan var allmänt seg idag.
Började med miljöteknik där vi gjorde korsord och kollade på en film om miljö.
Sedan hade vi två timmars håltimma, lite små segt. Pluggade lite på historian och låg i mysen och myste.
Hade sedan historia där vi hade läxa, men ist för läxprov hade vi lag och skrev på tavlan när vi kunde!

Åkte med Adis hem. Har bara tagit det lugnt. Är lite små seg känns det som. Eller mys humör!

Är halv klar med mitt arbete. Blir att sitta lite med det senare ikväll också!

Imorgon har jag en ganska slapp dag. Ska träffa Oskar en kortis på förmiddagen och säga hejdå. Han ska nämligen till USA och plugga i 10 måndader. Galet lång tid. Han missar studenten och allt. Tråkigt men kul för honom, tihi!

Vi har bokat studentresa. Till Ayia Napa 28 Maj - 6 Juni. Det kommer bli sjukt roligt.
Har så mycket att se framemot. Med världens bästa RT3!

Ha en mysig kväll, det ska jag ha!


You make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela