johannanataliegrimbeck

26 Augusti

Publicerad 2011-08-26 14:24:07 i Allmänt,

Jag gick upp 07.30, Adam kom 07.40. Skönt att slippa göra i ordning sig, utan bara ta på sig gympa kläder och sedan åka iväg.
Idrotten gick ganska snabbt ändå, två timmar var lektionen!

Jag och Adam åkte ner till skolan för att han skulle lämna sitt pass, några i klassen ska nämligen till El Savador. Men när man skulle anmäla sig var jag i Spanien osv, så jag tog aldrig tag i att skicka iväg någon önskning att få följa med.
Självklart hade det varit riktigt fräckt att åka dit, men samtidigt känner jag att tre veckor är en lång tid och jag får det nog bra här hemma med.
El Savadorerna ska ju med oss upp till Torpshammar i Mars när det är runt 1 m snö där uppe. Det ska bli kul och se hur dom tar det. Stackarna ändå!

Kul att jag var påväg till bussen när jag ser att den blivit inställd, grattis! där förstördes min och Johannas plan.
Sitter nu och väntar på nästa buss som går 14.50.
Om inte mamma och Jossan hinner komma hem från gekås innan det så att jag kan åka med dom istället.

Men blixten är kissi så lär ju gå ut med han - igen innan jag åker!

Det blir alltså lite stadsvandring i Varberg innan vi åker vidare till Kungsmässan och kikar.
Nya skor ska inhandlas och vem vet, kanske hittar något mer?

Ser framemot denna mysiga Fredag med min kära Johanna ialf.
Hoppas ni får en lika mysig fredag som jag.



- just precis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela