johannanataliegrimbeck

25 Augusti

Publicerad 2011-08-25 21:13:37 i Allmänt,

En matte lektion,omvårdnad och som avslut ett hårt fyspass på fotbollsplanen.
- Det var min skoldag!

Duktiga som vi var så gick jag och Mysen på våran matte medan de andra sov. Men blir lite tokig på lärarna som ännu inte fixat hur vi ska lägga in matten i schemat.
Men vi fick jobbat på bra ändå och fixat lite hur vi ska lägga upp alla kapitel.

På omvårdnad lektionen gick vi igenom kursplanen och sen var det inte mycket mer, skönt.
Vi åt lunch, satt i klassrummet och lyssnade på musik innan jag åkte med Adam till idrotten.

Det är ganska kul ändå. Vet man inte vart klassen tagit vägen är det bara att lyssna vart musiken kommer ifrån - för det är där inne dom håller hus.
Världens bästa klass!

Idrotten var mindre än lugn. Dan var hård mot oss idag. Och jag lovar att han riktigt njöt när vi låg där och krålade över och under varandra, eller när vi sprang fram och tillbaka med stena line repet som vägde 80 kilo.
Men kul har vi, fast att det ibland är på liv eller död nivå!

När jag kom hem tog jag det lugnt, hjälpte Jossan med att tvätta bilen. Åt kvällsmat och har läst lite körkortsteori. Fy sjutton vad mycket det är, helt sjukt. Men måste ta tag i det. Jag vill ha mitt körkort snart!

Imorgon har jag bara idrott, 8.15-10.15, inte helt fel! Ännu ett fys/konditionspass, fast denna gång inomhus.

Därefter ska jag åka hem, duscha,packa och göra mig i ordning. Sedan kika lite i stan innan jag och Johanna åker till Kungsmässan, shoppa lite och sedan gå hem till henne och ha fredagsmys!

Lönen kom idag, kändes inte helt fel!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en liten bit på en kaka jag gjorde precis. Få lite energi till att börja läsa teori igen innan det är dags att krypa ner och sova.
Det har blivit sena nätter det sista så ikväll tänkte jag lägga mig i tid så jag får sova många timmar!

Godnatt puss från mig.



 Älska mig för den jag är - annars blir det bara besvär




Kommentarer

Postat av: anonym ?

Publicerad 2011-08-26 18:15:21

herregud vad snygg du är johanna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela