johannanataliegrimbeck

24 Augusti

Publicerad 2011-08-24 17:00:01 i Allmänt,

Jag är så trött! Det märks att man går upp tidigt och att det inte blir så många timmars sömn på natten.

Adam hämtade mig och vi åkte till skolan där vi började med miljöteknik och sedan hade vi två timmars hål, det är lite segt,speciellt när man inte bor i stan. Men antar att man kan utnyttja den tiden lite senare med faktiskt. Sedan hade vi Historia, vi kollade på en film och det var då jag märkte hur trött jag var. När man släckte ner och drog ner rullgardinerna, då ville ögonen bara trilla ner. Fy!

Slutade vid 13.45, åkte hem och la mig vid tv:n en stund men det fanns inte något roligt att kika på så jag gick upp till sängen istället där jag slocknade en stund, vaknade av ett samtal och sedan gick jag upp. För annars kommer jag inte kunna somna ikväll!

Nu väntar jag på att mamma och Blixten ska komma hem. Jag ska ut och springa med lilla "blirren" innan vi ska in till stan för att handla och sedan åka vidare tilll Mimmi och morfar.
Morfar har varit borta länge nu, i Norge. Även mimmi så det ska bli mysigt att träffa dom igen!

Imorgon börjar alla i klassen 11, men inte jag och inte heller Mysen. För vi ska ha våran älskade mattematik. Lite surt. Men snart, snart ska den vara klaaaaaaaaar!

Ha en trevlig kväll!
Puss


Världens mysigaste säng! ( efter Emlas förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela