johannanataliegrimbeck

23 Augusti

Publicerad 2011-08-23 20:02:55 i Allmänt,

Hej!

Första riktiga skoldagen är nu över. Och ja, det var ganska segt ändå. Igår när vi kikade på schemat stod de att vi skulle börja 09.30 men när vi väl kommit hem och vi gick in på våran sida och kollade, då stod det 08.15.
Så snälla Adam kom runt 07.45 och hämtade mig. Sååå skönt att slippa äckel bussen.

Men när vi väl kom till skolan och gick in till "fisken" gillar namnet skarpt så fanns det ingen lärare. Efter en stund tog jag tag i att gå ner och kika i personalrummet ifall han satt där. Men nej, ingen lärare. Vi ringde och det vi fick till svar var " omvårdnas lektionen börjar nästa vecka" jo men grattis, där satt la vi.

Blev lång rast, tog det lugnt. Kikade lite på dom nya ettorna. Herregud. Minns så när det var jag som gick där lite försiktigt i korridoren.

Hade sedan miljötekning, det var ett speciellt ämne, men det blir säkert bra. Slutade med Historia och då var kl 12.15!
Åt mat för att sedan åka hem med Adis och Linnea.
Jag och linnea har bara myst. Kikat lite tv, suttit vid datorn. Legat i soffan, pratat osv. Längesen nu, men behövligt och skönt ♥

Har precis gjort lite mat, tänkte gå ner och äta lite innan Kim kommer hit. Vi ska ut och gå lite innan det är dags att bänka sig framför datorn och kolla på cykel!

Ha en mysig kväll.


Johanna Natalie Grimbeck





När du minst anar det, det är då det händer. Det du aldrig trodde någonsin skulle hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela