johannanataliegrimbeck

22 Augusti

Publicerad 2011-08-22 11:26:53 i Allmänt,

Lovet är slut. Denna dagen som är " första skoldagen efter sommarlovet" kommer aldrig mer komma igen. Det är lite sjukt.
Jag minns så första skoldagen på Drottning Blanka. Jag och Emelie satt och skratta i klassrummet och funderade på vilken klass vi hade hamnat i.
Jag gick ju då SPA. Veckorna gick. Jag slutade SPA och började RT istället. Ingenting jag ångrar. Men istället för att vara minst är jag nu äldst.

Ett år kvar med världens bästa klass - fy tusan vilket år vi ska ha!

Wengan åkte precis härifrån. Han åkte med mig hem från Falun, eller jag åkte med han hem kanske man säger. Jag har varit och hälsat på min käraste Jenny Rissveds i några dagar. Fyra årsen jag var där sist - så det var på tiden. Det var mysigt och bra.

Helgen var inte dum den heller. Har umgåtts med Wengan som sagt och i lördags var det party hos Linnea som fyllde år förra veckan.
Ett bra avslut på lovet skulle jag vilja säga!

Nu har jag precis gjort mig i ordning för skolan, väntar på Adam som ska hämta mig.


Good luck today ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela