johannanataliegrimbeck

12 April

Publicerad 2011-04-12 16:22:49 i Allmänt,

Hej!

Sitter nu med handduk runt mig och handduk på huvudet, kom nämligen precis ut från duschen efter en otrolig blöt jogging runda i ös regnet,fy sjutton!
Igår kunde man gå med bara kavaj som jacka och jag cyklade med kort byxor på träningen.. idag fick det bli underställ, det är inte okej.

Min dag har varit väldigt slapp, hade ju som sagt bara en matte lektion som man fick åka iväg på men kan meddela att alla var inte där, vi var kanske runt 9 pers när vi ska vara runt 15, så det var inte bara dom som hade idrott som hade sovmorgon, vissa som inte skulle haft tog ändå. Hade jag med gärna gjort egentligen..

Efter min kära mattelektion var det bara att sätta sig på bussen igen och gå hem i regnet för att sedan städa övervåningen. Dammsuga och sånt där roligt!

Efter det kikade jag lite på tv innan jag sprang min runda.

Nu väntar jag på att mormor ska komma hit och hämta mig så ska vi hem till henne och morfar och bara mysa.
Kanske baka något gott? göra en god kvällsmat, bara prata och ta det lugnt.
TYCKER OM ER!

Men dags att ta på sig mys dressen så jag inte är allt för oklar när hon kommer hit!

Imorgon är det ännu en lugn dag i skolan med endast naturkunskap och samhällskunskap på schemat,skönt.
Storasyster kommer hem imorgon också ♥


Bilden är tagen från igår på mig och min kära vän Adam i parkeringshuset där Jonathan fick köra in för första gången eftersom alla andra platser var tagna utanför skolan, efter lite om och men fick vi äntligen en plats!

Skönt när kompisarna har tagit körkort, dags för mig nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela