johannanataliegrimbeck

this time

Publicerad 2010-09-18 13:13:08 i Allmänt,

Hejhej!

Lika kasst väder idag, ifall inte "kassare"? blir så trött.

Dagen har bestått utav:
-lagat punka
-bytat däck
-tvättat Albin
-putsat Albin
-packat mina cykelkläder + allt annat
-bytt vatten i husvagnen
-lekt med min hund
och nu....ska jag stryka min brors skjortor. Vi har nämligen en deal, jag skulle göra det och han skulle göra så att mitt bakhjul rullar framåt ;) (jag var inte så bra på det).

Vi ska åka till Hässleholm runt 3 tiden tror jag. Vi ska bo i husvagn, det var längesen. Ganska mysigt ändå.
Och kvällen kommer mysas med familjen Thyrstedt. Med god mat och äppelpaj, jag tror det är en grymt bra uppladdning!

Imorgon ska alltså 7 mil köras (igen), det är nämligen långlopps SM. Bockstensturen var ju bara för 2 veckor sen, där jag faktiskt vann 7 milen. Hade grymt snabba och pigga ben, vi får se hur det känns imorgon. Jag hoppas vädret är betydligt bättre då.

Ifall det blir SM vet jag inte, beror antagligen på hur många tjejer som kommer dit? jag hoppas att vi blir några stycken. Mycket roligare då!

Nä, hinner inte sitta här mer.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!


/Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-18 14:55:57

Hej Johanna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela