johannanataliegrimbeck

the end

Publicerad 2010-09-27 13:08:42 i Allmänt,

Hej!

Är inte allt för positiv förtillfället.

I helgen var det Götalandsmästerskapen i Borås!
På lördagen var det tempo och på söndagen var det XC.

Blev en tredje plats på lördagen och söndagen fick jag tyvärr bryta för det kändes inte bra alls.
Hade otroligt ont i magen,vilket jag började känna av för 3 dagarsen. Men igår var det värst. Det var riktigt kallt,benen var inte pigga,tekniken funkade inte. Nä, det var ingen toppen dag. Jag fick alltså bryta säsongens sista mtb tävling.

Nu är alltså cykelsäsongen 2010 slut för min del!
Just nu känns det riktigt skönt, att ställa in cyklen i garaget ett tag och att kunna koncentra sig lite mer på innebandy biten ett tag framåt.

Min mobil har totalt gått sönder kan man säga, måste fixa en ny!

Idag mår jag lite bättre,men inte bra.
Hemma från skolan, har bara suttit med alla mina arbeten/prov. Mycket att göra förtillfället!

Förhoppningsvis så kommer magen att bli bättre, för är det något jag inte gillar så är det magont.
Kan inte ens ta på magen, det känns som nån skjutit en fotboll på den då.
Om de inte blir bättre, blir det ett besök hos farbror doktorn.

Nu, ska jag se till och få i något i magen. Igår blev det lite potatismos,idag blir det?får se vad som går ner.

Fick ett sms från min kära idol Matthias Wengelin precis, dom är påväg hemåt och har vägarna förbi,han och Emil Lindgren, så dom kanske skulle ta ett litet fika stopp här. Då lär jag ju se till och baka något till grabbarna med! Alltid kul med besök :)


saknar sin lillasyster

Kommentarer

Postat av: lillasyyyster

Publicerad 2010-10-07 21:23:00

inget att sakna, finns alltid här, andra sidan skogen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela