johannanataliegrimbeck

sweet dreams

Publicerad 2010-09-11 22:42:53 i Allmänt,

Hejsan!

Mina sysslor gick bra, fick tvättat cyklen och gjort i ordning den riktigt bra.
Dock ligger den fortfarande lite på, vilket jag har haft problem med ett tag..de funkar, den funkar inte o.s.v..
Jag hoppas att jag kan cykla fort imorgon ialf, hoppas även att mina ben vaknar till liv. För det känns som dom varit helt döda/stumma hela veckan.
Är ju bara jag och Jossan Ahlström som startar, inte för många och inte fy skam ifall benen inte orkar hänga med.
Jag ska göra mitt bästa!

Släktkalaset då? ja va ska jag säga.
Träffade som sagt en massa människor som jag inte hade en minsta aning om att vi var släkt.
En skickade till och med på face book innan " kommer du till släktkalaset?" min första tanke var " eehe, ja? va ska du göra där? men ja, vi var tydligen släkt på något vänster då. Och träffades, de gjorde vi.

När jag gick i spa förra året gick jag en tjej som hette Elin. Hon hade en pojkvän som heter Sebastian, dom har varit ihop länge o.s.v..
Lärde ju känna Elin såklart och känt henne över ett år nu!
När jag kommer in i bygdegården står hon där? blev skapligt chockad.
Men det visade sig då att jag var då släkt med hennes pojkvän.
Alltså, ah..det va lite märkligt att se hon/han där? men yes, stor släkt är stor släkt.

Vi skulle vara runt 300 men vi var bara 120 st nu! kände som sagt inte igen hälften.
Men det är bra att veta lite vem man är släkt med, jag menar.. det kan bli hemsk fel ibland ;) haha!

Nu ska jag packa ihop mina grejer tills imorgon.
Startar ju som sagt vid halv 3 så kan sova ut imorgon med för Niklas kommer vid halv 11!

Godnatt :)

Ikväll: (gjorde ett försök att locka håret själv, blir bättre när lillasyster gör det (a) men, kan ju inte ha hjälp alltid. )



/ Johanna Grimbeck

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-14 09:27:02

Sååå sööööt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela