johannanataliegrimbeck

move on

Publicerad 2010-09-11 12:03:44 i Allmänt,

Hej!

Vaknade upp med huvudvärk, det är inte särskilt skönt.. har tagit en alvedon men det dunkar fortfarande
Jag måste bli bättre på att dricka vätska, jag gör det inte ofta.. så inte så konstigt att jag får det? nej precis!

Pappa kom och väckte mig vid 9 och sa att jag hade blixten, tänkte att hepp...ingen sovmorgon idag heller. Har varit mycket tävlingar det sista, dvs ingen sovmorgon. Och några tävlingar är ju kvar, så idag var en sådan dag som jag ville sova ut på. Vilket faktiskt gick, blixten somnade med en gång efter pappas promenix,skönt!

Nu är klockan halv 12 och jag har lite och göra idag.
Först och främst ska jag ut och gå en lång promenad med blixten, få igång mina ben lite.. otroligt sega är dom. Det har dom varit hela veckan, imorgon är det tävling och då måste dom gå fort.
Sallad ska fixas och bröd ska lagas, ikväll är det släktträff på mammas sida och då tar man med egen mat. Mormor gör maten och vi det som behövs upptill! ska bli kul å träffa alla. Inte träffat vissa på år. Och vissa vet jag säkert inte ens om att vi är släkt? så blev det på pappas sida ialf!

Cyklen måste även tvättas! det är inte speciellt kul men behövligt.
Imorgon är det tävling i Hallby och jag åker med Niklas upp!
Vi startar vid halv 3, så vi slipper köra så tidigt vilket är skönt.

Annars rullar väl dagarna på som vanligt, skolan och träning är väl det jag hinner med om dagarna.
Jag älskar min klass, så spelar ingen roll vilket humör man är på. Man blir glad bara man kommer in i klassrummet.
RT2.

Häromdagen hade vi trivseldag! detta året var roligare än förra.
Jag var Jane i tarzan, var nog för lik. Gjorde Jane lite annurlunda, men äsch.
Det var alltså olika film karaktärer.
Tänkte lägga upp lite bilder ifrån de som Amanda tog.

Nu ska jag ta tag i mina sysslor!

Puss och kram


Här har vi "Tarzan" och "Robin hood" lagen. Vi gick ihop och hamnade på en 2:a plats!

Det var filmen "Kops" och "Avatar" som tog ledningen ifrån oss, med typ 1 meter.

Linn va en snygg Orolando blom.

Joel som "tommy i pippi" och Amanda som den hårda polisen, bäst att passa sig.

Linn den snygga!

En hungrig Jane.



Oliver och Coffe började måla på Isak, och jag stod mest och tyckte synd om Isak..(eller?) ;)

Här har vi själva Jane och Tarzan tsm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela