johannanataliegrimbeck

foralways

Publicerad 2010-09-13 17:31:38 i Allmänt,

Hejhej!

Igår var det ju som sagt mtb tävling i Hallby, har inte så mycket att säga om ju just racet.
Det var bara jag och Ahlström i junior, vi startade tsm med eliten, Ann och Sofia!

Det hade börjar regna precis innan vi skulle starta, det blev lite sådär halt och lerigt fort. Jag hade världens sämsta däck på,jag slirade runt som om jag åkte på banan skal. Varenda liten rot,sväng jag åkte på gjorde att jag fick sladd och ställa ner en fot.
På ett parti skulle vi "skråa" över.. behöver jag säga något mer än att de inte gick? och att jag fick ta hjälp utav mina ben och gå där.

Det kändes som det var mest vandring än cykel tävling. Okej, inte riktigt så illa. Men nästan. Jag kunde inte köra på så som jag ville.
Jag hamnade alltså på 2a plats i junior och 3a i maxi.
Fick ialf hem ett par fina grillbestick, det var ju trevligt.

Niklas punkade efter 1 ½ varv, inte så lyckat det heller!
Men vi hade roligt på vägen upp och ner.
Jag säger bara "dom sista ljuva åren" och jag knäcker mig.
Dansbandsmusik i våra hjärtan. Helt klar. Bra uppladdning om inte annat.

Skolan gick okej idag, inte jätte snabbt men inte heller allt för segt.
Har lite skol grejer att göra i veckan, men det fixar sig alltid.

Idag fyller min kära morfar år, så ikväll blir det lite mys kalas med kusinerna hos mormor och morfar.

Ska iväg och handla nu med min mor och posta någon grej som ska sitta på jossans dämpare, men som nu är hemma i Tvååker. Mindre lyckat? men det fixar jag och mor nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela