johannanataliegrimbeck

come home

Publicerad 2010-09-16 17:01:00 i Allmänt,

Hej!

Kom hem från skolan för en stundsen, jag älskar torsdagar. Eller, jag tycker bättre om torsdagar kanske jag ska säga!
Vi börjar 12.15, det vill säga att man kan träna innan skolan. Dock börjar vi då med matte B, vilket då inte är min starka sida. Blir så trött på alla konstiga uträkningar,formler osv. Som man aldrig kommer att använda. Varför inte bara kunna plus,minus,gånger och procent? sånt som man använder. Aja, nu är det som det är!

Hur som helst så var jag ju då ute och cyklade imorse. Varken började eller slutade så som jag hade tänkt mig..
Jag gick upp halv nio och nio satt jag på cyklen. Det började regna ( vilket jag inte hade planerat) jag cyklade bort mot korndal och skulle göra lite back intervaller.
När jag är påväg nerför backen efter tredje gången hör jag något som låter i däcket? när jag kommer ner har jag typ kanske 1.5 kilo kvar i bakdäcket. Där var den träningen slut!

Men tänkte ändå att jag kunde fortsätta cykla så långt som de går, hemåt dårå.
Kom en bit, men sedan blev det att hoppa av kära Albin och fick då springa jämte och hålla i honom. Såg nog inte allt för normalt ut folk gick/körde förbi mig. Men jaja, hade jag något val? jag hade ju bråttom hem, eftersom att jag skulle hinna äta frukost,duscha och göra mig i ordning innan jag skulle iväg till bussen.
Träningen blev alltså inte riktigt som jag tänkt mig. Men, blev väl ganska bra i slutändan ändå.

Efter den roliga matten hade vi svenska B, inte allt för jobbigt eller svårt,skönt!

Tog bussen hem och nu ska jag plocka i ordning på övervåningen+mitt rum och sedan ta fram dammsugaren och göra de extra fint. 
Efter det ska jag iväg till Lisa, för att mysa med henne och Elin. 
Klockan 8 är det dags för innebandy träning, lite surt att det är så sent..är hemma runt 10,kvart över vilket då är lite sent och svårt att somna. Men, jag börjar vänja mig!


 
Ska slinga håret imorgon, det är dags nu!

/ Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela