johannanataliegrimbeck

wonderful

Publicerad 2010-10-31 12:17:59 i Allmänt,

Ooj va tiden går fort..

Nu är även denna helgen avklarad, och även skolan förtillfället. Sista skoldagen var i fredags, nu är det LOV och efter det har vi 4 veckors praktik, dvs att vi sätter våra fötter på blanka igen den 6 December det är rätt långt kvar.. och då går vi 2 veckor innan det blir lov igen (jul).
Det kommer gå riktigt fort till jul tror jag.. speciellt när man har så mycket att göra!

Helgen då? den har varit bra och rolig!
Mer än så behöver jag nog inte säga!

En sak som lite speciell var att jag följde med min kära bror och min hund ut i skogen igår. Med snygga kläder,gummistuvlar och en gps på min hund så var det bara att börja vandra och hoppas att ett djur skulle dyka fram. Dock gjorde det inte det, men det var "trevligt" ändå.
Sen kan det ju diskuteras hur pappa och Totte orkar göra sånt där i flera timmar.. vänta och vänta och det kommer aldrig något. Jag tappade förhoppningarna ganska fort, haha!

Igår var det årfest med fotbollen, jag spelar ju inte längre. Men eftersom mina flickor gjorde det så blev det att jag hängde på, var ju där förra året också. Plus att det är kul att träffa laget som man en gång var med i.

Idag har jag mycket att göra, som tur är har ju klockan vridits tillbaka en timma, då kan jag få lite mer gjort..
Tex:
- tvätta
- hänga upp tvätten
- göra i ordning min cykel (säljning på gång)
- städa mitt rum
- packa väskan
- samling klockan 5
- match kl 6

Japp, nu lämnar jag datan för att ta tag i mina sysslor!
Ha en bra dag!



SNYGG BROR MAN HAR !

Namnet stämmer ganska bra in på honom .. "blixten" är alltid i farten!






Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-10-31 13:03:11

Snygggga vi är, Blixten med, men Totte skiljer sig faktiskt från oss, Johanna, jag ahr insett det..,!



Åh berätta hur du vill ha din blogg så fixar jag den på lovet ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela