johannanataliegrimbeck

walk away

Publicerad 2010-10-18 16:38:53 i Allmänt,

Hej!

Nu är jag äntligen hemma igen.
Vi hade kul, jag hade kul. Det var skönt att komma bort lite och umgås med den bästa klassen någonsin.

Finns otroligt mycket att berätta om den veckan, och det orkar jag faktiskt inte skriva om! Men jag kommer lägga upp lite bilder när jag väl orkar. Tror bilderna säger det mesta vad vi gjort, inte så svårt att räkna ut med andra ord.
Bussresan hem var dock otroligt tråkig och jobbig. Och med den äckliga bussen blev inte resan enklare! Men, nån timma fick jag sova iallafall.

Helgen har bestått utav mys med familjen. Syster var hemma på besök!
Lördagen var det kalas hos min kära kusin Jennifer, vi börjar bli riktigt lika varandra. Många som tror vi är syskon!

Söndagen bestod utav plugg. Först lite med syster sedan kom tim hit och hjälpte mig med matten! Och lite senare kom madde hit, niklas var även här. Så det var fullt med folk, vi gjorde hemmagjord glass och tittade lite på rallybrudar!

Skolan idag var okej, inte allt för kul. Och har grymt mycket som måste göras denna veckan och nästa.
Denna veckan:
Måndag: plugga matte,engelska,svenska,etik. LETA APU!
Tisdag: plugga matte med niklas,engelska,etik. Leta APU!
Onsdag: plugga matte,engelska,etik. APU:n ska vara klar!
Torsdag: matteprov,måste göra klart engelskan.
Fredag: engelskan ska vara inlämnad.

Nästa vekcka:
Måndag: plugga eng föredrag
Tisdag: etik redovisning
Onsdag: plugga eng föredrag och idrott
Torsdag: eng föredrag och idrottsprov
Fredag: andas ut?

UUUUUUUUUSCH, inte okej..

Praktiken är v 45-48.
Kanske blir att jag ska praktisera i Skara, vi får se.

Nu blir det plugg tills jag inte klarar av att hålla i pennan mer.


Klippt av mig håret. Kanske inte syns super mycket. Men klippte mer än 1 dm.

be happy..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-19 07:33:51

Vilken snygging

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela