johannanataliegrimbeck

run

Publicerad 2010-10-25 16:08:44 i Allmänt,

Hej!

Helgen har varit bra, kul och mysig.

Efter jag kommit hem från skolan i fredags så pluggade jag lite, städade och sedan försvann jag iväg till Isabelle. Caroline hade gjort god mat och vi åt med henne,Anna och Lasse. Vi tittade även på idol, och min favorit Alice har hoppat av. Det tyckte jag var lite mindre okej!

Vi gjorde oss i ordning för att åka på fest i stan, tog 10 bussen och fick skjuts av Tim resten av biten så vi slapp gå i regnet. Jag,vi hade riktigt roligt och runt halv 3 var det dags att åka hem, vi gick i ösregnet ett tag men till slut kom våran skjuts och jag kunde krypa ner jämte Isabelle vilket var riktigt längesen jag gjorde sist.

Lördagen bestod utav mys med Linnea och plugg. Fast plugga är väl också kul? eller.. Det blir vad man gör det till om inget annat!
Emelie kom också, vi väntade på Lisa för att vi ville spela spel och ha det lite myskul på lördagskvällen, men Lisa kom aldrig så vi hamnade istället hos min vän Erik Bohlin där även våra små vänner,hansson,sebbe,danne var. Vi tittade på en film, en riktigt konstig film, en skräck. Den var kass! men vi hade det mysigt ändå.

Även denna kvällen blev sen, vi kom hem runt halv 3 och denna natt fick jag sova jämte min fina Linnea.

Vi råkade sova liiiite länge, men det var skönt. Det är inte ofta jag sover länge + att jag tyckte vi var värda det efter den jobbiga veckan med allt plugg!
Vi pluggade lite och när hon åkt hem gick jag en kvälls runda med Lisa och Emelie.

Det var min helg, nästa helg kan se lite annurlunda ut.. vet inte hur det blir !

Idag kändes skolan väldigt onödig. Men, det finns sådana dagar också.
NU ska jag ut och springa en runda och senare blir det etik och idrotts plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela