johannanataliegrimbeck

gone

Publicerad 2010-10-10 01:27:23 i Allmänt,

Klockan är nu 01.22 och här sitter jag !

Kom hem för inte så längesen, varit på Ästad med laget. Haft det riktigt roligt! Ni är bra.

Ska packa klart det sista nu.
Om 5 ½ h kommer Adam och hans pappa och hämtar mig. Och 6 ½ timma sitter vi i bussen påväg till Torpshammar. Det ligger uppe i Medelpad och det tar 12 timmar att åka dit i buss. Behöver jag säga mer? åksjukstabletterna är med!!

PACKA VAR DET ! orkar inte skriva. Och kommer inte skriva när jag är där borta heller. Kommer hem om en vecka.

Skönt att lämna allt här hemma för en stund. Åka iväg och tänka på annat. Umgås med världens bästa klass. Jag ska ta vara på varje minut. För snart jag är jag hemma i verkligheten igen.


Förra året var jag brunett och långhårig.
Nu är jag korthårig (blev kort när jag klippte det..och ja,menar faktiskt kort för att vara mig) och blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela