johannanataliegrimbeck

from where you are

Publicerad 2010-10-08 11:42:33 i Allmänt,

Hej!

Känner mig lite bättre idag faktiskt, skönt!
Men känns som halsondet aldrig kommer försvinna, det lättar lite då och då på dagen. Men kommer tillbaka! Men idag har jag i alla fall kunnat äta lite frukost. Det är framsteg!

Är alltså hemma från skolan idag med. Pluggar hemma istället. Behöver inte få en till baskulusk liksom.
Det är bara jag och min älskade lillebror, blixten hemma idag. Vi ska snart gå ut gå, det är bra för oss båda två.

Syster kanske kommer nog hem idag också, det ska bli mysigt. Hon ska hjälpa mig med min matte och engelska arbetet. För jag behöver hon. Hon är otroligt bra min storasyster. Och snart flyttar hon hem igen. Fortfarande lite osäkert ifall hon kommer eller inte, men jag hoppas det.

Hade jag varit frisk denna veckan hade jag och mina flickor åkt till Grand ikväll, men riktigt så blev det ju inte. Men hoppas ni får kul mina små hjärtegull!

Nu ska jag skriva klart mitt svenska arbete om "antika Grekland" inte jätte lockande arbete kanske. Men skönt att ha gjort det så jag slipper tänka på det när jag kommit hem från torpis.
Tänkte även plocka i ordning lite här på övervåningen. Det är lätt att bli stökigt med svårt att få det fint, märkligt.

Min mormor ringde mig igår och frågade hur det var med mig. Hon sa att jag skulle äta något kallt, glass tex. Det var då jag gick ut på en liten promenad till time med Lisa för att köpa ben och jerry´s. Tror jag ska ta två skedar utav den idag också. Det ska ju bedöva lite. Glass tackar man ju inte nej till. Men godare när man kan njuta,och inte tycka det är jobbigt att svälja..

Förresten, jag ska klippa mig idag. Det är verkligen på tiden!!! får se hur jag gör. Kanske överraskning?vem vet.
Men tänkte på att jag måste nog duscha hemma, för jag kan inte ligga bak med huvudet så och svälja.. men jag gillar deras schampoo och att bli ompysslad sådär i håret. Men jaja, får väl pyssla om de själv!

Ha en bra dag!


I miss the years that were erased
I miss the way the sunshine would light up your face
I miss all the little things
I never thought that they'd mean everything to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela