johannanataliegrimbeck

away

Publicerad 2010-10-25 17:14:58 i Allmänt,

Kom precis hem från min spring tur.
Jag kan säga att det var redigt kallt i början och det kändes som jag hade ett isblock i min hals. Men det blev lite bättre ju längre och varmare man blev. Men det märks att det drar mot vinter ialf.. och snart börjar vinter träningen? är inte riktigt laddad för det än känner jag.

Har inte tränat på länge, cyklen har jag ju ställt in i garaget i början av oktober. Och innebandyn har jag inte hunnit med, och sen har det ju varit sjukdomar och diverse saker. Åh, jag som villl. Men snart får jag nog mer tid till annat än skolan.

Förresten, praktik platsen är nu klar!
2 veckor på mariedal skolan och 2 veckor på hemtjänsten i Skara, ska alltså bo hos min kära syster i 2 veckor. V 47-48!

Nu blir det dusch,mat och plugg


Dusch var det jaaaaaa...

Kommentarer

Postat av: rosemarie nilsson

Publicerad 2010-10-26 12:24:52

Hej, din lilla "nattuggla".

va, kul att det blir Skara som blir din praktikplats.

Du får snart upp "flåset"oxå, bara att ligga i med träningen

tänker på dig, mimmi

Postat av: JOssaaaan

Publicerad 2010-10-26 18:51:53

Jippiieee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela