johannanataliegrimbeck

the love story is...gone

Publicerad 2010-11-02 11:04:09 i Allmänt,

Hej!

Sitter nu i min systers säng, det är mysig. Hon är inte hemma, hon är på gekås och jag fick inte följa med. Ibland kan hon faktiskt vara lite elak mot mig :( men jaja.. jag överlever!

Sist jag skrev skulle jag spela match, vi vann med 6-0 vilket var UNDEBART! Och lilla jag fick till och med lägga bollen i målen en gång, det var inte igår. Så de var riktigt roligt!
Vi spelade mycket bra, vi var positiva och kämpade hela vägen tills slut signalen kom.

Idag är det tisdag och idag hade jag tänkt åka upp till Norrköping till den rara familjen Thyrstedt. Men det blev tyvärr inte så. Det var riktigt dyrt nu på höstlovet och tiden skulle bli ganska kort..
Men lillebror det kommer mer lov och möjligheter, om inte annat fixar vi ju semester snart!

Så eftersom min vecka blev lite annurlunda har jag inte riktigt något planerat mer än match på fredag mot Läjet, kl 19.45.. vad är det för tid? men jaja, det ska nog gå att springa lite fort sådär på kvälls kvisten också!

Idag ska jag leka lite med Emla, vi ska ut och gå med milou en lång runda. Sedan får vi se vad vi hittar på för mysigt. Vi är bra på att hitta på mysiga saker. Om inte annat slutar det med att vi ligger i hennes säng med hennes goa täcke och bara pratar om diverse saker. Och det är så underbart att kunna göra det. Med dig!

Ha en bra dag, så hörs vi!
Puss från mig.


Det är nu jag vet vad jag vill. Hur jag vill fortsätta. Utan dig.




Du kom.
Du stannar.
För evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela