johannanataliegrimbeck

only girl

Publicerad 2010-11-06 15:50:23 i Allmänt,

Hej!

Igår; var det en mysig dag på Borås badhus med Elin,Palle och Linnea. Tack för jag fick förfrågan att följa med det var mysigt. På kvällen var det match mot Läjet och vi vann med 8-0 , en underbar känsla tjejer, grymt jobbat ALLA!

Idag; Kom precis ut från duschen, har nämligen varit ute och sprungit med min hund blixten! Han är en bra intervall kompis, för när man väl ökar tempot - ökar han ännu mer. Dvs att man springeeer med handen rakt ut för att hålla koll på kopplet och hunden, det är jobbigt och det är en grym intervall. Så jag gillar att blixten är min löpar-kompis!
Men efter ett tag är det jag som får dra honom och peppa honom ;) haha!

Jag vaknade upp bredvid Elin, eller inte riktigt ändå. För hon gjorde sig i ordning medan jag vakande, dvs ingen Elin jämte mig just då. Men under natten ialf!
Igår kväll var vi hos henne med Persson,Lisa,Emla,Sebbe,Danne och Erik, det var trevligt och blev lite sent, men kul att umgås med folk man tycker om,mycket skratt under kvällen. Och jag och Persson borde ställa upp i "do you think you can dance?" "WE CAN" ;)!

Elin skulle jobba så när hon åkte cyklade jag hem, somnade en stund bredvid Blixten sen städade jag och Jossan nedervåningen. Hon dammsugade och jag plockade i ordning, sedan fick jag gå ner i tvätt stugan och fixa tvätten. Och kom på att min bror hade grymt många skjortor, men ändå köper han ofta nya..

Vi städade även här uppe, duktiga flickor som vi är!

Våran underbara kusin Jennifer har varit här och hälsat på oss, vi myste bara. Sånt som vi är bra på! Och det är inte förrän nu jag börjar känna likheter mellan mig och henne. Alla som träffar oss tror vi är syskon. Men det är vi nästan, fast ändå inte. Men nästan.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan gå till Emla en stund. Ikväll får vi se vad som händer, man vet aldrig med oss flickor!

Sköt om er.
/ Johanna Grimbeck ♥


Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world!
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands
How to make you feel like a man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela