johannanataliegrimbeck

never say never

Publicerad 2010-11-03 22:40:30 i Allmänt,

Sitter nu i min säng för en gångs skull, men nej.. Jossans är så mkt mysigare än min!

Hur som helst, har tända ljus och mys lampan är tänd och lyssnar på musik. Kan inte bli så mycket bättre än såhär. Eller jo, någon som skulle legat brevid mig. Men, det är en annnan femma. Jag trivs bra ändå.

Cykel träningen gick bra idag, det är som sagt tråkigt att cykla själv men det ska bli ändring på det. Ska bara ta tag i det!

När jag kom hem fick jag ett sms från Emla som ville att jag skulle komma in till stan för att mysa med henne och Johanna.
Vi 3 gick i samma klass förut, spa1.
Men något har hänt därimellan.
Jag slutade efter 2 månader, Emelie slutade efter 1 år och går nu inte ens kvar på skolan.
Vi gick runt och kollade i olika affären och hamnade tillslut på espresso house och fikade.
Allt kändes så himla bra, vi är så bra tsm. Vi är lika varandra. Och det är jätte tråkigt att vi inte heller går i samma klass längre, för det är som johanna sa -"vi skulle ha det bäst" och det stämmer, det skulle vi! Men nu kan vi inte göra så mycket mer än att ha det bäst tsm utanför skolan.
Vi är som pusselbitar vi 3, vi passar så bra ihop.
Jag älskar er tjejer!

Linnea kom och vi fick lite bråttom till bussen men vi hann som tur var !
Vi åt lite pannkakor innan vi gick iväg till träningen, jag tog ju som sagt med henne till Tvååker. Hon är duktig och jag hoppas att hon fick känslan tillbaka att hon vill börja spela igen. Jag har i allafall gjort ett försök, nu är det upp till dig raring!

Imorgon blir det stor shopping i Helsinborg med mamma och storasyster, super mysigt!

Nu säger jag godnatt ♥


Alltid lika snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela