johannanataliegrimbeck

ingenting kommer någonsin bli som förut

Publicerad 2010-11-07 17:08:27 i Allmänt,

Hej!

Jag är så otroligt trött idag så det är inte sant.

Kvällen igår spenderades först hos Linnea med Sara,Emla,Lisa och Elin, super trevligt och även denna kvällen kunde vi dansa!

Runt 10 tiden gick vi till Joakim där vi spenderade resten av kvällen med en massa folk. Fast allt slutade med att jag, Emla, Pille och Sebbe städade huset när alla gått.
Vi hade hög musik och jag och Emla gjorde curling med den vi torkade golvet på,man måste ju göra det roligt? det blev fint ialf och Jocke borde vara stolt över oss!

Jossan kom och hämtade mig och vi åkte vidare till stan för att hämta Totte och även Sebastian. När jag kom hem slockande jag väldigt fort, men fick gå upp vid 8 för att gå ut med Blixten och därefter kunde jag inte riktigt somna om..

Gick upp och åt frukost och tog det lugnt sedan stack jag och blixten ut och sprang en runda. Det blev "Himle rundan" den är ganska lång ändå. Och idag va Blixten hel vild, så de var lite jobbigt att springa med honom idag.

När jag kom hem åt jag god lunch och efter det har jag bara tagit det riktigt lugnt och kvällen kommen spenderas med en film och tv-spel med trevligt sällskap!

Lovet är nu slut och jag kortfattar det ; Bra!

Imorgon börjar min praktik på Mariedal skolan.

Ha en mysig söndag
/ Johanna Grimbeck


Min löparvän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela