johannanataliegrimbeck

if you´re not the one

Publicerad 2010-11-03 12:18:12 i Allmänt,

Hej!

Även detta inlägget sitter jag i min systers säng, den är så mysig!

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig och jossan, efter jag lagt på kröp jag ner jämte storasyster. Alltid lika mysigt. När hon gick upp för att göra sig i ordning låg jag kvar och somnade om.
Men vid 10 när hon skulle iväg kände jag att det var dags för mig att gå upp också.

Var ensam hemma, gjorde toast och satt vid vid tv:n, men fanns verkligen ingenting. Så det var lite minus på morgon kvisten faktiskt. Satt mig här och har kikat på lite diverse saker.

Snart ska jag ta på mig varma kläder, hjälmen och cykelskorna ska på.. Japp, idag ska det bli mitt första vinterpass ute på vägarna. Det är dax nu. Inte så kul att köra själ, hade sett framimot att träna med syster men nu när hon åkt på mykoplasma så blir det ju inte riktigt så.. snuttan då!

När jag tränat klart kommer Linnea hit, hon ska nämligen prov spela i vårat innebandy lag idag. Eftersom hon är duktig och nu slutat pga av olika anledningar kände jag att det var dax att få igång henne igen. Så, jag drar med henne till vårat underbara dam-lag! Jag hoppas hon kommer tycka det är kul och att hon trivs.

Igår kväll myste jag med mina 5 underbara flickor! Vi åt pizza och tittade på sex and the city 2, den var faktiskt bra!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Har laddat med en massa musik nu, och naturligtvis kommer jag ha med musik ut på min lilla road tripp!

Ha en bra dag alla, det ska jag ha.

Ps: tack för du hjälpt mig min finaste vän! tack för du är du och att vi är vi


Hade ju hellre åkt ut på ett distans pass i Spanien än i kalla Sverige..


 Sen hade man ju alltid trevligt sällskap på träningarna!

Men,riktigt så är det ju inte. Ut i kylan!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-03 13:44:53

Vilken fin sida.

Kramis

Postat av: Johanna C

Publicerad 2010-11-03 21:44:34

Och så fick du träffat mig idag med...... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela