johannanataliegrimbeck

around you

Publicerad 2010-11-04 11:27:34 i Allmänt,

Hej!

Var trött imorse när jag skulle upp 8 för att gå ut med Blixten, men hade inte så mycket att välja på än att gå ur sängen.

Har inte gjort något vettigt hitills, nu gör jag mig i ordning för att jag,Jossan och mamma ska till Halmstad för att shoppa hela dagen lång, super mysigt!
Ska försöka hitta en gala klänning.. (redan hittat egentligen) eller så har jag 2 här hemma.. åh, det är svårt!

Ikväll kan det bli mysigheter, det är svårt att säga än när vissa har svårt att bestämma sig ;)

Ha en bra dag!
 / Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Postat av: rosemarie nilsson

Publicerad 2010-11-05 11:58:53

hittade du något fint?

du skriver så bra,tycker jag.



kramar från mimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela