johannanataliegrimbeck

28 November

Publicerad 2010-11-28 22:22:07 i Allmänt,

Hej!

IDAG fick jag ta min sovmorgon, till klockan 10, såå underbart.
Åt en god frukost och tände första advent ljuset. Dock har Jossan inga riktiga advent-ljus, men vi har fixat lite ändå.

Jag åkte med Pölder till lokalen för att köra tc, det blev 4 st 8-2:or.. jag var totalt slut sen!

När jag kom hem somnade jag som en stock i sängen medans Jossan tittade på filmen som jag och Ludwig kollade på igår.
När jag vaknade igen efter någon timma (så skönt) så var Lina här och vi gick ut för att kolla på tomte-paraden. Mycket folk var ute och stod runt gatorna. Det snöade mkt och var kallt, men mysigt att kolla på.

Vi gick iväg och handlade,gick hem och lämnade det där. Sedan gick vi till domkyrkan och lyssnade på en massa olika körer. Det var mysigt.

Idag har jag alltså fått lite jul känsla, så det ska vara på 1:a advent.

Nu ska vi sova! Upp klockan 6..igen. Medans syster får sova vidare, ni ska bara veta hur tyst jag är. Hör knappt mig själv när jag går ;)

Puss godnatt

Här är lite bilder som tagits under dagen:


Mys frukosten


Såhär såg det ut utanför när vi åt..






Lite mys är det allt i Skara ändå..


Sist men inte minst, Jossan och Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela