johannanataliegrimbeck

27 November

Publicerad 2010-11-28 00:01:27 i Allmänt,

Tjingeliiing!

Gud, tror jag somnar när som helst i soffan.. otroligt trött är jag! Men innan jag slocknar vill jag skriva lite.

Idag fick jag inte heller någon sovmorgon, åh vad jag ville sova lite längre.. men nä, klockan 09.15 skulle jag träffa Wengan utanför vip för att sedan gå till lokalen för 10.00 var det ju dags för träning..

Temperaturen stod på -9 grader, jag var inte positiv till att sticka ut och cykla .. men.. så blev det ialf. Cyklade med Malin och Emma, blev runt 2h och sedan styrka med Emma på det.

Jag frös så otroligt mycket, det är inte rimligt att cykla när de är så kallt.. och halt. Och s n ö i g t !
Imorgon kanske det blir så att jag tar en liten sovmorgon för att sedan köra tc inomhus.
Har inte sovit ut på över 1 vecka.
Jag är hur trött som helst.
Och mormor vet du vad? : Jag går och lägger mig tidigt. Men trött ändå.

Kvällen har bestått utav god mat som bestod utav hemgjord klyftpotatis,fläskfile,sallad och sås med trevligt sällskap av syster och Lina.
Sedan gick jag till Ludwig och kikade på " allt för min syster" behöver nog inte skriva hur mkt jag grät.. fast att jag sett den innan. Det är helt klart världens bästa film som gjorts. Sen att jag såg ut som jag inte sovit på 40 år är ju en annan sak.. men han tyckte det var okej som tur var.

Nu är det läggdags för systrarna Grimbeck!
Natti natti


Världens bästa syster har jag

Har jag sagt något om snö och kyla???brrr...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-28 14:26:55

Mycket snö:)

Man blir varm om hjärtat när man läser om syskonkärlek:)

Postat av: mimmi

Publicerad 2010-11-28 17:17:41

hej, bara älskar er!!!



ska till kyrkan nu,lyssna på en kör. ska tända ljus för ALLAN. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela