johannanataliegrimbeck

26 November

Publicerad 2010-11-26 13:36:02 i Allmänt,

Hej!

Okej, nu var det ett bra tagsen jag skrev. Kan man skylla på att man varit borta och har mkt att göra om dagarna?

Sist jag skrev skulle jag åka tilll Jönköping. Vi kom dit vid 11 tiden och då gick vi runt på mässan, tittade, pratade med allt trevligt folk som man inte träffat på länge. Man blir lite trött efter många varv.. men man får ha lite pauser!

Jag bodde med Gumman och Flizen, fick sova på en tältsäng som kanske inte var världens skönaste precis. Men jag fick iallafall bo med mina 2 underbara tjejer som jag saknat tok för mycket.

Vi gjorde oss i ordning till galan ihop, tog taxi dit och jag hade det hur roligt som helst. Ibland skrattande man lite för mycket kände jag..
Niklas och mamma var för roliga ibland .. dom två ihop alltså.. inga kommentarer!

Vid kvart över 10 tog vi en taxi in till stan och hade kul. Där jag tackar niklas för det. Och även mina fina vänner som gjorde kvällen lyckad. För allt ni sa och gjorde så att jag hade grymt roligt!

Dagen efter gick vi upp vid 9 tiden, åt hotell frukost och sedan gick man på mässan igen för att sedan åka hem med min idol; ingen mindre än Matthias Wengelin.

När jag och Jossan kom hit till lägenheten åt vi lite, innan vi sedan slockande totalt..

Jag är ju nu i Skara och bor i Jossans lilla 1:a och har praktik inom Hemtjänsten. Har nu gått hela veckan och jag trivs och de är kul.

Ikväll ska jag leka med min vän som jag inte pratat eller träffat riktigt på en lång tid. Nu är det dax igen. Lite senare på kvällen ska vi kikia film med Wengan och Jossan!

Ha en bra kväll allihop, det ska jag ha.
Förresten, här är så galet mycket snö.

Mitt och mammas samtal igår:
J- Har ni mycket snö?
M- Nja, lite grann har vi väl. Har ni mycket?
J- Svar : ja.. snön går över mina boats och ibland kommer vi inte in till dom vi ska jobba med.
M- Oj, nej så mycket har inte vi.. vi ser gräset.

Haha, men jo..
Här är grymt mycket, och riiiktigt kallt!

Ha en bra kväll.
Puss




Här är 2 bilder från mig och min underbara kusin Jennifer, dom togs när vi var i Skara och hälsade på förra året.
Det sägs att vi är lika som bär. Dom flesta tror vi är syskon när vi går ute.. eller tycker det är läskigt, att Jennifer ser ut precis ut som när jag var i den åldern..
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Postat av: adam "bäst i hela vida världen" gustafsson

Publicerad 2010-12-14 17:42:12

hahaha såna fjortisar.. att man kan va släkt mer er :O :P<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela