johannanataliegrimbeck

20 November

Publicerad 2010-11-20 00:26:42 i Allmänt,

Hej !

Har nu kommit hen från Nattis, vi flickor var där nu på kvällen och kikade på idol,mys.

Har inte skrivit på ett tag, mycket annat som tar tid.
Nu är praktiken på Mariedal skolan slut, fick ett jätte sött doft ljus utav dom när jag slutade. Känns faktiskt tråkigt att inte gå dit längre. Kom väldigt nära både personal och barnen.. men, jag kommer hälsa på !

Dagen har spenderats med städning,fixa cyklen, packat massor! Och är inte klar ännu..

Vid 20 i 2 åkte jag in till stan och träffade Johanna Carlsson lite, lämnade lite klänningar. Kramen behövdes utan henne.
Mötte upp Elin och vi gick runt i stan och letade efter lite smycken tills imorgon kväll, hittade ringar och armband.

Nu på kvällen har Gunnarsson x2 och familjen Bengtsson varit här på middag, våra extra familjer kan man säga. Vi barn är som syskon nästan. Umgåtts sen vi var super små. Så känns inte alls konstigt att vi ses och busar som vi gör. Och är man utelåst eller något annat så har man alltid dem att gå till!

Imorgon är det som sagt först mässa uppe i Jönköping och sedan på kvällen gala. Jag ser framimot detta!
På söndag fyller jag med syster hem till Skara, där jag ska avsluta mina 2 sista praktikveckor.

Såå.. ha de så bra här hemma, jag är tillbaka den 4 dec!


Här är från galan 2008


Och här 2009, där var jag mörkhårig. Och jag och syster var skapligt stolta bredvid våran favorit!


Undra systrarna Grimbeck får som bordskavalje i år? inte lika bra som förra skulle jag tro, svårt att slå!

/ Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela