johannanataliegrimbeck

15 November

Publicerad 2010-11-15 19:49:18 i Allmänt,

Hej!

Helgen har varit utmärkt, dock dåligt väder men finns inte så mycket att göra åt just det.

Igår var det farsdag han fick en mysig morgonrock som han önskat sig!
Mormor,Morfar,Jennifer,Erik,Christian och Sandra var här på besök och det blev kalkonmiddag som vi brukar ha på denna dag.

Jag gick iväg för skulle spela match mot Nissan, vi vann med 5-3 vilket var underbart! Åh så himla kul!
Jag fick äntligen pricka bollen i mål denna match och även göra en assist till Sally som sedan sköt rätt upp i krysset. Fick 2 utvisningar också.. inget som är vanligt för min del, men domaren hade något imot mig tror jag.

Praktiken har gått bra idag, nu har jag bara 3 dagar kvar. Sen är det fredags ledighet igen och sedan upp mot Jönköping för att gå på mässa + gala och sedan på söndagen åker jag ju med Jossan till Skara för praktik i 2 veckor där borta.
Jag ser framimot helgen, träffa kompisarna som man inte träffat på länge nu. Och jag ser även framimot att umgås med min syster. Visst, kanske kommer klättra lite på varandra ibland med han ju många kompisar där borta som man kan springa in till ifall de nu skulle bli såå.. jag tycker det ska bli mysigt och skönt att vara med henne. Vi ses ju inte allt för ofta nu, och när vi väl gör det blir det inte så mycket tid till bara oss.

Nu är det innebandy träning!

Ha en mysig måndagskväll.


/Johanna Natalie Grimbeck

Kommentarer

Postat av: godis

Publicerad 2010-11-16 16:08:52

Hihihihihihihihihihi!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela