johannanataliegrimbeck

12 November

Publicerad 2010-11-12 13:17:06 i Allmänt,

Hej !

Idag är jag ledig, riktigt skönt!

Kunde sova ut och äta en god frukost. Jag hade därimot tänkt att åka ut och cykla runt 10 tiden, men när jag tittade ut genom fönstret och såg att det ösregnade, var grått och trist så tänkte jag att jag väntar lite..
Men det verkar som om vädret håller i sig? usch!

Så jag antar att jag helt enkelt få ta på skoskydd och regnjackan för att åka ut ändå.. fast att jag inte är så sugen på det just nu. Men, måste göras.

Jag har sådan träningsvärk idag också, Coffe körde hårt med oss igår på fys och kondition träningen på Övrevi.. det kändes idag kan man lugnt säga!

Idag ska jag, mamma och kanske Mimmi? till våran stuga och plocka ihop att som finns där. Den ska nämligen hyras ut nu över ett år, så alla våra saker ska ut. Kommer ta sin tid..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela