johannanataliegrimbeck

10 november

Publicerad 2010-11-10 19:09:59 i Allmänt,

Hej!

Kom precis hem ifrån en liten promenad med Blixten.

Jag är så trött idag.. det var jag sist med. Men just idag har det varit en ganska tuff dag ändå.

Jag är ju nu på praktik, jag är på en sär skola och det är 5 elever i min klass med handikapp då. Det är jätte intressant och lärorikt om jag får säga det själv. Och jag trivs fantastiskt bra! Underbar personal och barn vart man är går.
Jag börjar 8 varje morgon,förutom imorgon för då börjar jag kvart i för vi ska åka och bada. Eller arbeta. Och hur trött jag än är känns det ändå okej, för jag vet vad ska göra och lär mig nya saker varje dag!

Jag ska bara praktisera imorgon med denna veckan, är ledig fredag för redan jobbat ihop mina 30/vecka vilket jag tycker är skönt att man får bestämma tiderna själva.

Nu kommer snart Bang och Totte hem, dom har handlat och vi ska laga mat ihop innan min träning klockan 8. Åh det är lite jobbigt att den är så sen eftersom att jag är hemma vid halv 11 vilket är lite sent. För hur trött man än var innan träningen eller under, så efter duschen är man piggare och uppe i varv vilket då gör det det blir svårare. Men jaja, vi byter snart tider!

Sköt om er, nu kom grabbarna!


saknaden efter dig är stor och det vi hade en gång är lika stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela