johannanataliegrimbeck

i miss the times

Publicerad 2010-05-10 20:43:58 i Allmänt,

Hejhej!

Sitter just nu och funderar på ifall det är dags att gå ner och fixa kvällsmaten..men det får helt enkelt bli lite senare.

Jag är så otroligt trött nu. Har vart det hela dagen. Det första min kära mööj sa i skolan idag "johanna,du ser väldigt trött ut, mår du bra?" och kan inte mer än att hålla med mööj om att jag såg totalt slut ut imorse.

Skolan har iallafall vart ganska slapp,vilket har varit skönt.
Vi skulle egentligen haft sovmorgon,men nu har vi besök utav en massa elever som kommer från Elsavador. Så imorse blev det ingen sovmorgon,utan vi skulle "inviga" dom.
Under dessa 3 veckorna, ska vi, alltså RT1 göra en massa olika saker med dom. Och då får man naturligtvis prata engelska,det ska bli intressant och se vad det blir utav det..haha!

Jag och min mööj stack til PS och hälsade på en cool kille, och namnet är Tim.
Sen var det dags för sv, vi tittade på världens keligaste film. Den handlade om "olika dialketer" i Sverige. Ni kan ju räkna ut själv hur intressant den egentligen var.

Sedan var det medicinskgrundkurs och matte kvar på schemat.

Jag gick till Tim efter skolan, vid 5 kom mamma och vi åkte till Peter.
Han masserade mig, jag hade verkligen ont i varje liten punkt han tryckte på, men han fixa alltihop. Magiska fingrar om man säger så.
Det är inte direkt att man slappnar av och njuter,utan det är ren pina.. men otroligt skönt efteråt!
Han är super snäll som ställer upp och hjälper mig.

I helgen tävlade jag.
I lördags var tävlingen i Hjo, jag slutade på en 3;dje plats.
I söndags var den i Tidaholm, kom även 3;a där.
Jag är nöjd, med tanke på att jag inte hade suttit på en cykel på en hel vecka efter tävlingen i Danmark,pga av min förskylning. Det kändes ordentligt i mina ben. Men, hur som helst, jag är nöjd!

Nu ska jag ut med min fina hund blixten,sedan blir det en skön dusch och efter det ska jag sätta på mig min fina rosa morgonrock, eller kvällsrock..jag använder den till båda ;) hihi.

Det är helt sjukt hur man kan tappa kontakten med någon som man stod så nära för bara ett årsen.
Det är även helt sjukt hur man kan sakna den personen så, och att inget händer.
Men,jag vill inget annat än att det ska bli som innan.
VI hade det bäst.
Om 17 dagar, är det exakt 2 årsen vi åkte till Mallorca.
Det kommer alltid vara den bästa semestern i mitt liv.

:











/ Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Postat av: issa

Publicerad 2010-05-10 22:10:35

jag älskar dig hannis!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela