johannanataliegrimbeck

en trött Johanna

Publicerad 2010-05-20 21:12:51 i Allmänt,

Hej!

Nu var det ett tagsen sist, men har inte haft dom bästa dagarna precis efter inlägget jag skrev sist.

Jag har verkligen vart upp och ner, kroppen har inte fungerat som den borde, och inte hjärnan heller för den delen.. men nu börjar allt gå i sin rätta ordning igen!

Jag skippar att tävla i helgen, istället stannar jag hemma och tränar,träffar kompisar,umgås med familjen och kommer tillbaka på ruta 1 igen.
Riiiktigt tråkigt att jag missar världens roligaste och mysigaste tävling: borlänge tour. Men, man kan inte vara med på allt, och att ha en ledig helg är inte heller fel, det blir nog bra såhär.

Idag har det vart en bra dag.
Allt började med att jag inte behövde springa eller stressa till bussen,vilket är rekord..brukar alltid få springa allt var jag har.

Morgonen bjöd på 2h mattelektion, därefter människan och sist engelska.
Där vi idag hade en talkshow, vi var grymma, eller vad säger ni Sofie,Amanda och Linnea? ;)

När jag kom hem la jag mig på altanen en stund, jag gillar vädret skarpt!

Vid 5 kom simon och vi stack ut på en cykel runda vilket blev 6 mil idag.
Benen kändes bra, och Simon var taggad till 1000..
Vi fick även snål skjuts bakom en traktor ett bra tag, inte fel!

Nu ska jag plugga lite matte, imorgon är det matte nationella del 2, inte min starka sida..men hoppas på det bästa!

Puss godnatt


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela