johannanataliegrimbeck

bränd?

Publicerad 2010-05-22 16:55:27 i Allmänt,

Hejsan!

Hinner egentligen inte sitta här nu, ska hoppa in i duschen nu för att sedan åka till Lisette, där mina 10 andra flickor är.
Vi ska grilla och sedan åka på fest!

Idag har jag målat huset, eller inte hela..utan en gavel än så länge.
Smart som man är målade man i sport BH, vet inte riktigt hur jag tänkte? för nu ser det för jävligt ut.
Men det var så galet varmt, så jag tog av mig tröjan och hade inte en tanke på vilken bränna jag kunde få utav den..klockan var ju bara 10 typ..

Hur som helst, min klänning som jag hade bestämt att ha blir inte så jätte bra nu..
Det kommer se förjäkligt ut, men mitt egna fel..
Imorgon hoppas jag att det blir fint väder, så att jag kan sola bort det!

Hoppas ni får en bra och rolig kväll, för det ska jag ha.

Puss



 


Jätte fiiiiiiiint, verkligen!

/ Johanna Grimbeck ♥

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-22 22:47:54

Den där solbrännan var värre än min cykelbränna..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela