johannanataliegrimbeck

7 maj 2010

Publicerad 2010-05-07 14:38:27 i Allmänt,

Hejsan :)

Har precis packat klart min väska, där allt ligger som är behövligt till helgen.
Jag och mamma ska åka till Skara, för att sedan bo hos syster över helgen.
Jag ska tävla i Hjo och Tidaholm.

Idag har det vart en slapp dag,vilket är skönt..speciellt på fredagar!
Vi började med redovisning för polisen på morgonen, jag/min grupp pratade om brottsbalken. Och jag pratade även om just misshandel.
Efter det hade vi rast en stund,sen var det norrgatan som gällde för att ha människan. Fast vi satt vid datan och skrev om det vi ska ha föreläsning om för dom som kommer från Elsavador. Så det var inte särskilt jobbigt.

Efter jag ätit åkte jag hem, tvättade min älskade och snabba Albin.

Jag hoppas verkligen att han är snabb i helgen..

Jag har inte rört någon cykel sen jag tävlade i Danmark i lördags, alltså 6 dagar sen.
Nu är jag frisk,lite smått förskyld bara.. men jag hoppas att det ska gå att köra fort ändå.

Nej, nu ska jag dammsuga, så att min stackars pappa i rullstol och på kryckor slipper göra det nu när flickorna åker hemifrån.

Förhoppningsvis skriver jag imorgon hur det gått.
Sköt om er!





/ johanna grimbeck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela