johannanataliegrimbeck

4 maj 2010

Publicerad 2010-05-04 17:36:51 i Allmänt,

Hejsan :)

Sitter förtillfället och laddar upp bilderna från Danmark, har fått lite mer från Josefine Ahlström!

Jag börjar må bättre, fick ju åka till skolan idag för att göra mit nationella prov i engelskan.
Det var hörförståelse först, den var hur svår som helst..dom snackar så himla fort, hann ju knappt med den första frågan innan den 3dje redan hade påbörjats..efter att vi gjort det, fick vi 15 min paus innan det var dags för läsförståelsen.
Den gick lättare, men svår på sina ställen med.
Jag hoppas att det gick bra ialf, jag gjorde mitt bästa..mer kan jag inte göra!

Slutade efter provet, vilket var vid halv 12 tror jag.
Gick sedan på stan med Linnea, Sofie och Amanda!
Hittade ingenting, iof tittade jag inte så noga heller..inte riktigt på shopping humör när man e lite sjukis.
Vi gick och fikade,mysigt.

När jag kom hem skrev jag lite vård och omsorg, vilket min syster förtillfället läser och rättar. Tur att ha någon som kan göra det, vilken syster jag har!

Vi väntar på Tim, han ska komma hit.
Vi ska göra våfflor, och han ska göra oss friska och glada.

Mormor och morfar kommer på besök sen med tror jag!

Nu ska jag göra mig lite i ordning..kan ju inte se ut hur som helst när man får fin besök.
Och vem vet, kanske får riktigt fin besök senare mot kvällen? vem är det då? hemlis :)


Här är lite mer bilder från helgen:


nervarvning!

systrarna Grimbeck


värmer upp


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela