johannanataliegrimbeck

tiden går fort

Publicerad 2010-06-13 22:41:18 i Allmänt,

Hejsan!

Har haft besök utav Timsan nu på kvällskvisten, nu åkte han precis hem.

Igår var jag på släktkalas från min pappas sida, det var runt 200 pers, och jag kände igen drygt 25. Helt sjukt.
Man träffade även sådana människor som man vet vem dom är, men inte hade en aning om att vi var släkt? haha, hel knasigt. Men det var väl trevligt!

Idag har jag vart ute och tränat med min syster, dock hade jag lite problem när jag skulle ta ut min cykel ur garaget och såg att jag hade punka helt plötsligt? grattis! duktig som jag var, lagade jag det alldeles själv, medan min kära syster cyklade lite innan mig..
Vi körde i korndal, det är en grusbacke, det är tur att man har världens bästa storasyster till hjälp när man tränar, man tar i mer och man blir mer taggad när hon ropar på en, hon är bäst på alla sätt.

Vi cyklade även till min mormor, mamma låg bakom med bilen och hetsade ;).
Efter dusch där åkte vi till Louise som skulle sminka jossan, hon går balen idag/ikväll.
Hon och Sebbe var super fina, bilder kommer så småning om.

Jag har alltså tillbringat eftermiddagen i socitén och tittat på alla fina som går balen.
Efter det åkte jag och Timsan till 3 toppar, gottttiie.

Imorgon slutar jag 1:an.
Det har gått sjukt fort, jag började som en SPA tjej och slutar som en RÄDDNINGSTJÄNST tjej.
Busigt.
Jag trivs så otroligt bra i RT, och om 1:an nu gick så fort..sen 2:an.. sen helt plötsligt är det vi som ska gå balen och sedan ta studenten.
Lilla jag? om 2 år?
Jag förstår inte det riktigt.
Men en sak jag förstått är att njuta av varje dag med klassen, för som sagt..2 år går fort!
Imorgon 'är det iallafall skolavslutning, först blir det att sjunga solo på Varbergs teater, sedan fika med klassen, sedan stundentfirande för Tim och kvällen/natten avslutas hos Jonis.
Jag tror och hoppas att det kommer bli en bra dag imorgon.

Nu ska jag fixa det sista, lägga fram allt osv.
Godnatt :)

Här är en bild från förra året, när jag slutade 9:an :

Det är allt lite förändring på ett år..


Här är några bilder från när Jossan fick ett stipendie förra helgen:

Världens bästa kusin, jag, mamma och sist men inte minst..utan störst mormor (åldern vill säga) ;)


Syster, Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela