johannanataliegrimbeck

"jag kan, jag vill, jag ska"

Publicerad 2010-06-07 11:57:38 i Allmänt,

Hejsan !

Idag trodde jag att jag skulle börja vid halv 1, men det visade sig sen att jag var ledig från skolan idag, inte helt fel.
Fick alltså sova ut lite idag, vilket var ganska längesen nu.

I helgen har det vart kattegattstouren här i Varberg.
I lördags kom jag 3:a, syster vann och Josefine Ahlström 2:a.
Men igår hade jag lite mer kraft i mina ben, och kunde köra i mål på en 2:a plats bakom storasyster.

En väldigt härlig känsla när jag kom i mål, har inte vart så jätte positiv det sista.. men igår var det riktigt roligt!
Kul när man kan överraska sig själv lite..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..
Blir nog att bara ta det lugnt skulle jag tro, mysa lite med Jossan när hom kommit hem från stan kanske.

Nu ska jag byta om från nattlinne till vanliga kläder, klockan är ju trots allt 12..











Bilderna är tagna utav ©jahn ekman

Kommentarer

Postat av: idolen ;)

Publicerad 2010-06-10 19:58:14

Kom ihåg att du är grym favvon!! Hoppas vi ses snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela